lördag 19 oktober 2013

Swecon 2013 dag ett


Programbladet. Ja vad glad man blev åt internet tillgång till exempel och alla uppgifter. Alltså fint med program på nätet, men papper. Ja, jag känner att jag är väldigt kär i pappersprogram. VÄLDIGT.

Jo Walton intervjuas. Och man inser ju att den här människan har tänkt på det hon skriver om. Dessutom rolig.

Lyssnade på början av diskussionen om urban fantasy. Det lät som om de skulle komma att klara det fint. Och jag var tvungen att gå för att umgås med släktingar.
Snart dags för mer. Det är vad jag gör idag. Och klockan 17 hörni, kan man lyssna på mej tala om finlandssvensk fantasy, eller östsvensk om man (och det är mycket möjligt att man) föredrar det.








2 kommentarer:

Eva-Lisa sa...

Låter väldigt intressant. Synd att jag bor så långt bort, men roligt att du rapporterar på bloggen :)

Mia Skrifver sa...

Ja det har varit mängder av intressanta seminarier. Hur många som helst.