söndag 29 december 2013

Bra början



Morgonen började ju finfint när jag möttes av reklam för vad man kan läsa i vår. Mycket glad över det. Och dessutom kombinerat med Peppes bok ovanför. Precis vad jag tycker att man ska läsa i vår. Mig och Peppe.

Dessutom så har ju E.L. Dezmin läst Martrådar. Tack för ordet "nytänk" säger jag, för det har känts fint att höra. För övrigt har jag läst hennes Lex Limbo och ser fram emot fortsättning på den berättelsen. Det är nåt speciellt med att läsa andra bloggares böcker. Först har man hängt bland deras ord på nätet och sen får man ägna sig åt vad de pysslar med när de jobbar också.

Tja. Redigeringen rullar på. Petar undan småstöket först och ska ta itu med de större knepigheterna sen. Just nu ska jag ägna mig åt ordet "glo". Hitta lite synonymer på det eller stryka.

9 kommentarer:

Eva-Lisa sa...

Vad roligt, Mia, att du ser fram emot fortsättningen! Det ska bli intressant att läsa fortsättningen på din bok med!
Och stort grattis till reklamen! Jag tror 2014 blir ett fint år :)

Mia Skrifver sa...

Det ska det väl bli, ett fint år alltså. Brukar ju dessutom se bäst ut i början...

carolastromstedt sa...

Sådan reklam är sannerligen finfin! Jag vet vad jag ska läsa i april :).

Kati sa...

Jag håller med, det är alltid spännande att läsa andra bloggares böcker! :)

Mia Skrifver sa...

Carola: Vad härligt! Då har jag en läsare i alla fall. Det känns bäst.

Kati: Ja, man får liksom utlopp för viss nyfikenhet då också. För man blir ju nyfiken på vad alla skriver om.

annakeiler.com sa...

Kul med reklamen! Fint omslag på Maraminne, härliga färger.

Mia Skrifver sa...

Visst är det. Är väldigt glad i färgen.

Peppe sa...

Vad roligt och vilken ära att få finnas i samma annons som du!

Mia Skrifver sa...

Äran och nöjet är som man säger även på min sida. Visst är det kul att bli annonserad, va?