onsdag 25 juni 2014

Hoppla!

Inte helt klar som ny, men bättre. Kan också bero på att jag efter flera dagars paus bestämt mig för att jaja, kan väl skärpa mig jag också. Och att jag kan kurera ryggen. Har därför vaknat "tidigt" (alltså så där halv nio) och börjat dagen med att aktivera kroppseländet.

Men A och O - jag har också skrivit. Mitt tvångsantal ord är avklarat. Alltså 500 ord har jag klarat av och det gick fort som tusan. Kunde skriva mer, men behöver aktivera mera.

Dessutom, saker och ting, måste få falla på plats. Jag måste organisera texten, ta reda på hur jag sprider ut, vad som saknas. Förutom slutet alltså. Det saknas väldigt mycket. Men vägen dit. Ja den börjar jag verkligen urskilja.

Jo. Det är sporrande som bara den att recensionerna frågar sig det, att hur ska det gå sen. Och jag tillåter mig själv allt. Det finns inga gränser nu. Inga alls.

2 kommentarer:

Eva-Lisa sa...

Rätt tänkt! Man ska inte sätta några begränsningar på fantasin :)
Heja dig! Och hoppas ryggen blir bättre snart! :)

Mia Skrifver sa...

Ryggen är nog bättre, när den inte längre hindrar mig så är det okej för min del. Men jag måste få den i sånt skick bara att det inte kommer tillbaka.