torsdag 19 juni 2014

Ingen dag på stranden men däremot Fantastiskt annat poddande

Det är Fantastisk podd-dag i dag. Västkusten snackar första utkastet.

Eftersom jag vaknat med en riktigt hopplös melodislinga i skallen så kommer jag att ägna dagen åt att lyssna på poddar och musik som förhoppningsvis ska köra ut följande lilla eländiga hemska vidriga jobbiga köriga fras ur min skalle: "Det blir en dag på stranden, sedan molnen dragit förbi." Den går på repeat. J-lar.

Ni förstår hur jag har det om det där är det första man har i huvudet när man vaknar upp. DET BLIR INGEN DAG PÅ STRANDEN!

7 kommentarer:

när det börjar sa...

Men är du nu helt säker, ska du inte ta en dag på stranden i alla fall?

när det börjar sa...

Here comes the. Here comes the. Here comes the. Here comes the. Here comes the. Here comes the. Here comes the.

Mia Skrifver sa...

Lotta. Nej. Ingen. Dag. På. Stranden. För som du ju ser av din kommentar nummer två så kommer aldrig "sun".

carolastromstedt sa...

Bra att du påminde mig. Missar inte ett podd-avsnitt.

Eva-Lisa sa...

Hehe, det där drabbade mig i morse också. Men i mitt fall var det L'Arena från Kill Bill 2 :)

Kati sa...

Jag kan också få helt sjuka hang-ups på låtar jag hör eller bara helt plötsligt minns. Kan nynna på dem i flera dagar. En sådan är "Stuck on you", med Stacy Orrico. Trots att den är gammal minns jag den ibland och börjar nynna frenetiskt på den.

Mia Skrifver sa...

Carola: Vad bra! Mycket nöje då!

Eva-Lisa: Din inre jukebox är mycket mycket bättre än min.

Kati: Jag tror i och för sig att man ska följa sina inre jukeboxar vart de än leder. För nåt är det ju med att just den låten ploppar upp i huvudet. Det har jag gjort flera gånger, men den här med stranden, suck bara.