fredag 19 september 2014

Höstfest

Mycket roligt att mingla och hänga omkring på höstfest. Så roligt och nu är jag så trött så trött. Mest trött på att åka evighetsnattbuss hem. Vet inte varför jag är vaken redan nu. Det är dumt av mig. Men vaken är jag.

Malin, Jessica och Ida-Lina står och hänger bland pelare på G18.

Anna, Peppe, Henrika och Maria hänger med bubbeldryck.

På avstånd hänger Mia, Jolin, Jessica och Ylva (tror jag). De håller sig på sin kant.


Har börjat dagen med att säga grattis åt J. Eller muttra det snarast. Som sagt. Tröttare än tröttast, men tog mig hem under natten för att kunna säga grattis på morgonen. Kalasigt värre.

Hur som helst, hade väldans kul hela kvällen, och har pratat både vettigt och viktigt och en hel del strunt också. Som det ska vara ju.

2 kommentarer:

Susanne Olars sa...

Hmm, sitter här och blir lite festsugen. Men så är livet, ibland får man nöja sig med fest på bild och glädjas åt det! :-)

Mia Skrifver sa...

Och då lyckas jag ju knappt ta några bilder för jag är så upptagen med att festa runt att jag sen oftast inser att vad tusan, man ska ju ha folk att visa på bild också.