tisdag 23 september 2014

Kalaspinglor

Jag hade skoj. Oj så skoj jag hade under Villa Kivis kristallkronor och drickandes bubbel.

Och imorse har jag vaknat upp till att Henrika kom in med frukostbricka. Ljuvligt ljuvligt! Jag kan vänja mig vid detta liv. Nej, korrigera, jag är så van nu att jag vill alltid ha frukostbrickor hämtade till mig efter att härliga fester.

De otroligt sköna värdinnorna Maria, Henrika och Lena pratade, läste och sjöng också. Publiken på bild består av Jessica och Martina.


Anna kollar vad som händer i världen...

Dans blev det ju också. Lite grann.



Hemförd igen och sitter och funderar på vad jag ska skriva kolumn om. Kanske fester? För har ju varit på fest, en och annan. Party on, Wayne.

6 kommentarer:

carolastromstedt sa...

Uppiggande med fest så här i det allt mer annalkande höstmörkret.

Mia Skrifver sa...

Med tanke på hur det ösregnade på väg till festen, o ja, det behövdes verkligen. Eller det behövs mer fest hela tiden. Fast några dagars paus kommer också att kännas väldigt okej.

Heléne (Bokglam) sa...

Ja, skriv om fester! Fester är verkligen som bäst på hösten, det ligger så mycket förväntan i luften.

Fia Filur sa...

Fester är aldrig fel. Inte frukostbrickor heller!

Eva-Lisa sa...

Fester och frukostbrickor funkar för mig också :)

Mia Skrifver sa...

Heléne: Det gjorde jag det. Skrev kolumn om fester.

Fia: Nä huvale för att gå på fel fest.

Eva-Lisa: man tackar och tar emot all sorts festlighet.