onsdag 3 september 2014

Min skrangliga vagn

Detta berg- och dalbanande. Just saying. Idag är jag på topp. Igår not so much. Men IDAG!

Man borde bli lite sjuk av det här. Illamående åtminstone, för det kränger som tusan i min lilla skrangliga vagn. Men si när man är högst upp igen, ja då är det bara att tjuta på och känna hur det killar i magen av förväntan. Bara för att skrev in nåt bra ju. En detalj bara.

För det fanns ett löfte. Om att hållas utanför. Som jag insåg att här ska den gentjänsten betalas. Här precis ska det ske. Trallalaa.

Det krävs så lite i detta redigerande. Åt båda hållen. Toppar och dalar. Studsmattor och volter.

Att sånt glädjerus över en gentjänst. Gäller att hänga på bara, åka med, inte kasta sig ur vagnen.

6 kommentarer:

Maria Turtschaninoff sa...

Hihi, jag har JUST läst om det löftet igår :-)

Mia Skrifver sa...

Vad kul! Och nu har det betalats. Vilket betyder att det inte ser så bra ut just nu... Fortsättning följer...

Fia Filur sa...

Haha, härligt att vara på topp! Fortsätt så :)

Mia Skrifver sa...

Lovar. Från och med nu ska jag ALLTID vara på topp. Det är mycket roligare. MYCKET ROLIGARE.

Eva-Lisa sa...

Ja, det är riktigt härligt när saker och ting liksom nästan sätter sig på plats av sig själv. Hoppas det håller i sig :)

Mia Skrifver sa...

Eftersom jag lever i en lögn för tillfället, så jorå, allt går perfekt och solen kommer att värma hela vintern.