måndag 22 september 2014

Releasemingel och en bror

Det bär av på releasemingel idag. Och man får ju allt på en gång dessutom för det är Maria Turtschaninoff, Henrika Andersson och Lena Frölander-Ulf som ska fira sina respektive böcker Maresi, En skärva av själen, En sann historia.

Fast först ska jag träffa min storebror som jag inte sett på ett tag. Och vet ni, en grej som betyder väldigt väldigt mycket för mig är mina bröder. Det har de alltid gjort, men kanske blir det ännu viktigare, på nåt vis, när man inte har några föräldrar i livet. Utan de närmaste, de där som varit med längst i ens liv, det är brorsorna.

Men några rader text ska jag också hinna klämma ner innan bror och fest.

3 kommentarer:

Fia Filur sa...

Trevliga saker båda två!

Eva-Lisa sa...

Ja, det är skoj att träffa syskon, speciellt om man inte setts på ett tag :)

Mia Skrifver sa...

Fia: O ja.

Eva-Lisa: Precis.