fredag 12 september 2014

Research-podd och andra frågor

För övrigt finns det är ett nytt avsnitt av Fantastisk podd. Det är alltså jag, Maria Turtschaninoff, Hannele Mikaela Taivassalo och Jenny Wiik som talar om reserarch.

Och research, som jag visst påpekar i avsnittet, är en mycket vital del av mitt skrivande. Det var en riktigt kul grej att sitta och snacka om, ivern liksom, i taket.

En annan grej som jag är riktigt kul är att jag fått ett mejl av en kille som vill att jag berättar mer om mig själv för han ska göra en bokpresentation på Martrådar i skolan. Och jag svarar förstås på allt sånt, så fort jag bara hinner för det är väl det man gör det för, publicerar böcker alltså, för att nån ska läsa dem och fundera på dem.

2 kommentarer:

Bara hittepå sa...

Här satt jag och försökte komma på undanflykter från att ta itu med disken, men nu ska jag lyssna på er podd och skrubba grytor tror jag bestämt! :)

Mia Skrifver sa...

Perfekt! Hoppas du får riktigt skinande grytor och att vi säger nåt klokt.