fredag 17 oktober 2014

Den här hajpade fredagen ...

Den här fredagen har jag sett fram emot ungefär i ett år, kanske mer. Jo. Mer. Troligen sisådär 12 år, alltså innan den här fredagen ens var påtänkt.

För jag ska gå på stand up med Magnus Betnér och Soran Isamail, de besöker Helsingfors. Och det ska jag också göra.

Jag undrar om de förstår vilka krav jag ställer på den här kvällen? Alltså om man väntat ända sen man hörde att de också ska besöka den här delen av den svensktalande världen, va, då hinner man bygga upp sina förväntningar. Verkligen bygga upp. Och jag menar skyskrapor hinner man fixa till på förväntningshorisonten. Små städer till och med, med skyskrapor. Ett helt centrum med möjligheter. Inklusive park med springbrunn.

Att sånt.

6 kommentarer:

Fia Filur sa...

Åh, vad roligt! Hoppas det motsvarar dina förväntningar :)

Mia Skrifver sa...

Ja de har ju lite att leva upp till...

Eva-Lisa sa...

Jag hoppas också du får en trevlig kväll. Berätta gärna hur den var sen :)

carolastromstedt sa...

Det var inga små förväntningar det. :-D Hoppas du får en hypertrevlig kväll!

minna lindeb sa...

Ha ha Springbrunnen!
ja men nu får dom leverera alltså.

Mia Skrifver sa...

Eva-Lisa: Mycket trevligt alltsammans.

Carola: Jorå, att man ska ju ta i ju.

Minna: Det kämpade tappert mot väderkvarnar.