torsdag 16 oktober 2014

Fantastisk podd från SF-bokhandeln

Det flödar ut avsnitt av Fantastisk Podd. Varje vecka ju den senaste tiden.

Också denna torsdag alltså. Ett bonusavsnitt (nästan) från bokmässan i Göteborg. Inspelat live på SF-bokhandeln med Pål Eggert, Kritina Hård, Nene Ormes, Fredrik Persson och Maria Turtschaninoff.

Lyssna på det ni medan jag ska skriva på en scen där jag trodde att karaktärerna inte skulle känna varann, men det gör de, så nu måste jag ändra om det. En enda soppa.

4 kommentarer:

Eva-Lisa sa...

Kul! Får lyssna på det sen då :)
Jobbigt med karaktärer som strular så där.

Mia Skrifver sa...

Mycket nöje!

carolastromstedt sa...

Jag har slarvat med att lyssna på de senaste avsnitten. All tid har gått till färdigställandet av manuset. Antar att jag är ursäktad då. Men nu finns tiden. Hmm. Läsa? Lyssna? Får bli lite av varje. :-)

Mia Skrifver sa...

Klart som fasen att du måste ta manuset först och lyssna sen. Poddarna är ju kvar.