måndag 27 oktober 2014

Här sitter ju jag



Här också bildbevis (tack Helena S.) på att jag suttit på scen och pratat Maraminne. Och det med Janina Orlov som är alldeles otroligt bra på att ställa frågor och låta intervjun ta precis den riktning den behöver. Man känner sig alldeles rätt placerad. I bakgrunden kan man ana Totti, Edith Södergrans katt.

Med det kastar jag mig vidare i stipendieansökningsdjungeln. One down, more to go. Always more to go. Hå hå. Jag känner mig utmattad vid tanken på penningsökandet.

8 kommentarer:

Fia Filur sa...

Vilken tjusig lugg du har!

Mia Skrifver sa...

Tackar tackar. Försöker matcha omslaget. Ungefär.

Kati sa...

Vad roligt att få komma ut och prata om sin bok. :) Var tilldrog sig detta?

Mia Skrifver sa...

Det är från Helsingfors bokmässa. Inte lika stor som Göteborgs, men väldigt kul att få träffa alla vänner och kolleger etc.

Eva-Lisa sa...

Jag håller med Fia, tjusig lugg. :) Lycka till med penningletandet! :)

Mia Skrifver sa...

Tackar. Får hoppas på att det fixar sig. Och luggen är ju på plats i alla fall.

carolastromstedt sa...

Gillar färgmatchningen i luggen. :-) Håller tummarna att du får extra slantar i kassan!

Mia Skrifver sa...

Man får ju anstränga sig med både lugg och slantar.