tisdag 4 november 2014

Idag älskar jag till och med vädret

Jag har bara en enda sak att säga:
Jag är klar! DONE.
Eller jag har förstås massor att säga. Men det där var det viktigaste.

Alltså, många turer återstår. Of course my horse. Många kommentarer som ska fixas i olika vändor. Men det är jordnötter. Och folks, det har funnits stunder då jag undrat över om jag ska fixa det. Bara det att jag inte har lyssnat på det, selektiv hörsel bara. Och nu nu nu, done, done, done.

Resten av jobbet med det här, som sagt, jordnötter. Nu dags för segerdans. Idag älskar jag till och med vädret.

21 kommentarer:

Jolin sa...

Wuhuu! Hurraa! Fanfarer och utropstecken!!!

Mia Skrifver sa...

Allra minst!

Katarina von numers-Ekman sa...

Hurra, så härligt!

Skini sa...

Hurraaaa! Grattis! Fint jobbat! Jee! :D

Mia Skrifver sa...

Katarina: Indeed it is.

Skini: Hurraaa var ordet, sa Bull.

HQ sa...

Halleluja, Mia! Bra jobbat!!

Mia Skrifver sa...

Second that, halleluja.

Fia Filur sa...

Grattis! Bra jobbat!

Mia Skrifver sa...

Tackar!

Malin sa...

Fantastiskt! Både för dig som får börja på nåt nytt, så småningom och för oss som snart får läsa. HURRA! Grattis och bra jobbat!

Peppe sa...

Fy fan vad bra! Snyggt jobbat!

Skriviver sa...

Å vad underbart! Supergrattis och millioners dunkar i ryggen! Sjukt bra jobbat, jag kan inte ens föreställa mig känslan, färdig som i färdig, färdig, färdig - alltså, då förutom jordnötterna. Lyckans ost :)

/Linda

Mia Skrifver sa...

Malin: Allra bäst just det, att få börja på något nytt. DET har jag väntat på.

Peppe: Man anstränger sig. Och där är det.

Linda/Skriviver: Jordnötter och ost, mycket gott. Kan tänka mig att fira med det. Tack.

Susanne Olars sa...

En rungande glad high five skickar jag iväg till dig, och så ropar jag HURRA!

Mia Skrifver sa...

High five tibaklänges.

carolastromstedt sa...

Tjohoooo! Så himla bra kämpat av dig Mia!

Mia Skrifver sa...

Man kämpar på. Och tjohooo, ja absolut.

Frida sa...

Oj oj oj, vad stort! Svårt att föreställa sig ens. Tre böcker. Hipp hipp hurra för dig! Och igen, och igen. Skål!

Mia Skrifver sa...

Tack! Och skål!

Nina sa...

"Of course my horse"?!

Ha, ha!

Bra jobbat!

Mia Skrifver sa...

Visst rimmar det snyggt? Ett uttryck jag ofta behärskar mig från att säga högt.