söndag 16 november 2014

Redo att dra iväg

Well folks. Nästa vecka är det högstadier som gäller för min del. Sex lektioner som är mellan 45-75 minuter långa. Gäller bara att hitta fram (med hjälp av taxi tror jag)...

Och imorrn ska jag förresten gå och få mig ett papper också, på att jag varit nominerad för IBBY Finland Honour List. En ceremoni rent av. Man hinner med mycket på sina turnéer. För sen blir det middag med en bunt tjejer efter det.

Är laddad, på hugget och ganska ivrig. Få se hur det känns sisådär halv sex imorgon bitti när jag ska göra mig klar för tåget. Hå hå. Jag gillar inte tidiga morgnar nåt värst.

6 kommentarer:

Kati sa...

Huu, nej tidiga morgnar så här års har en tendens att framkalla dystra tankar... :) Annat är det på sommaren. Då känns det nästan lite härligt att vara uppe tidigt tycker jag. Det låter spännande, håller tummarna!

Mia Skrifver sa...

Jamen precis. Mycket lättare på sommaren.
Kan behövas hållna tummar för högstadiebesök, tack för det.

Maria Turtschaninoff sa...

Grattis till IBBY! Det är fantastiskt, hurra!

Mia Skrifver sa...

Javisst är det! Tack!

Anna Söderström sa...

Grattis Mia!!! Det priset är du värd! Kram Anna

Mia Skrifver sa...

Tack finasta Anna! Och om jag under den här veckan hade haft minsta lilla gnutta till ork skulle jag ha bestämt att vi ska träffas. Men nu hade jag inte det. Förlåt. Och kram.