söndag 22 februari 2015

Att sånt

Saker man tänker på en söndag:
  • söndagstidningen innehåller nästan bara text om krig och resor, inte samma artikel, men i alla fall är det vad man ska bli klokare på en söndag.
  • kul med morgonbesök av svägerska och man.
  • nästa vecka hinner jag skriva ungefär på tisdag och torsdag.
  • att dialogen jag skrev igår blev fel, fånig. Det ska finnas dialog just där, men de ska tala om nåt annat. Vad?
  • vad är karaktär x irriterad på?
  • poddinbanding nästa vecka, nästa podd är klippt och beskuren, snart även publicerad.
  • frisören på måndag, hurra, det behövs.
  • teater idag och teater nästa fredag.
  • ska prata i högstadium och sen senare i gymnasium, kul.
  • lika bra att skriva nu, med tanke på nästa vecka.
Att sånt.

2 kommentarer:

Pia Widlund sa...

Härligt med teater, vad såg du??

Mia Skrifver sa...

En närteater och jag gillade framför allt sångerna. Det var en revy. Kan säga att stora delar av innehållet gick förbi eftersom jag inte kan platsens diskussioner. Men sångtexterna gillade jag.