fredag 13 februari 2015

Här sitter jag

Inser att nu låter jag förkylningen bestämma. För här var det förkylt. Det är så jag tror att det är jag som är snoret i snorungen och snorgärsen. Har därmed satt ner mig i fåtöljen. Inte ligga för det där snoret gör det omöjligt. Sitta alltså. Snora. Inga planer på att resa mig innan jag behöver besöka toaletten. Eller hämta mer snorpapper. Osnorade näsdukar alltså.

Föreslår att ni lyssnar på http://fantastiskpodd.se/  istället. Stockholmarna talar om logiskt och ologiskt i fantasy. 

5 kommentarer:

Eva-Lisa sa...

Krya på dig! :)

carolastromstedt sa...

Podd är bra när man är förkyld och inte orkar så mycket. Krya på dig!

Sofia Fritzson sa...

Fy vad tråkigt med förkylningen! Krya på dig!

Susanne Olars sa...

Bra beslut! TOTAL muskelavslappning i skönaste fåtöljen är bästa grejen för att jaga bort förkylningar!

Pia Widlund sa...

Krya på dig!!!