fredag 27 februari 2015

Möjligen på gott humör

Möjligen är det vått det där som verkar ramla ner från himlen. Möjligen är jag på gott humör och bryr mig inte. 

Fick besked om lite mer stipendiepengar igår! Det är så perfekt. 

Ska gå på teater i Ekenäs idag och se på Lost Primadonnas. Lokalteater skriven av Monika Fagerholm. Som jag hört talas om pjäsen i tre år så ska jag absolut se den. 

Kommer dessutom att hinna med handledningssamtal och det är alltid lika fasinerande.

Och så tänkte jag ta mig till ett bibliotek för att jobba idag. 

En minimal motgång hittills var paniken över att det inte gick att läsa min e-morgontidning. Man börjar tydligen bli lätt galen när sånt ger alla möjliga reaktioner. Kan i och för sig också bero på att det upptäcktes före morgonkaffet. Allt före morgonkaffet borde gå väloljat tillväga. Väldigt få saker gör det. 

Men nu har jag läst min tidning. 

Och tusan så glad jag är över stipendiet. 

10 kommentarer:

Pia Widlund sa...

Jättegrattis!!!!!!!

Sofia Fritzson sa...

Vad roligt, grattis!

emmaaskling sa...

Grattis Mia! Det är ju jätteroligt!

Kugge sa...

Hurra vad bra! Grattis och glad fredag!!

Susanne Olars sa...

Vad härligt, stort grattis!

Anna Hansson sa...

Grattis till stipendiet! Vad roligt! :)

Mia Skrifver sa...

Tack alla. Mycket bra med inkomster ju.

Malin sa...

Megagrattis från mig också. Härligt! Roligt! Kanon!

Frida sa...

Härligt! Önskar dig fler dagar som i fredags och att du slipper fler dagar som den idag. Grattis till stipendiet!

Mia Skrifver sa...

Tackar! Ja härligt, roligt, kanon!