lördag 7 februari 2015

Stafett liksom

Alldeles våldsamt kul igår och fullständigt utmattad idag.

Alltså att lyssna på mängder av olika musiker som bara byter konstellation och plockar in nya instrument. Man får inte tråkigt. Mycket dansat också. Dessutom en massa kul typer att prata med. Och man tänker att det borde hända oftare. Att om man kunde göra nåt liknande i skrivandet. Jag vet inte hur. Men stafettskriva. Typ.

Nu. Tv tror jag bestämt. Eller tolka det som att den här författaren ligger lågt och författar ingenting, fattar inga pennor. 

5 kommentarer:

carolastromstedt sa...

Vad härligt med en musikkväll! Får mig att tänka på Lill Linfors sångtext "Musik ska byggas utav glädje - av glädje bygger man musik." Klart att det ska efternjutas av tv-häng :)

när det börjar sa...

En helt huippukväll! Det enda jag kunde ha önskat till var att jag skulle ha fått ha lite minnesförlust efteråt, på sätt och vis.

Mia Skrifver sa...

Carola: ja och nu planerar de fler liknande kvällar.

Lotta: vad vill du glömma? Du var asbäst i diktrecitation. Heja BK!

Skriviver sa...

Det låter underbart :)

Mia Skrifver sa...

Det var väldigt häftigt, o ja!