fredag 6 mars 2015

Räddar ungdomen

Well. Idag har jag räddat några försvunna ungdomar.

Eller kanske räddat är alldeles fel ord, det är det nog. Jag har inte precis räddat några ungdomar alls. Jag har bara liksom plockat upp dem. Eller det har jag väl inte heller gjort. Jag har i alla fall placerat dem. Eller fasen, inte har jag gjort det heller. Jag har i alla fall gjort nåt med ett gäng ungdomar som det var lite oklart kring vart de hade tagit vägen.

Ja alltså. En kommentar var att jag slängt in ett gäng ungdomar på sid 16 som det sen inte hände något med. Och det var inte sant, det var däremot möjligen oklart vart de tagit vägen. Nu är det mindre så.

Jag har alltså "räddat" dem genom ett förtydligande. I texten alltså. I verkligheten räddar jag naturligtvis ungdomar titt som tätt.


Du då? Vad har du utfört för stordåd i text idag? Räddat någon? Gjort dig av med? Sprängt sönder en värld? Grävt gropar? Trillat själv däri?

3 kommentarer:

Maria Turtschaninoff sa...

Jag har skrivit Utlåtanden. Mycket sexigt.

Pia Widlund sa...

Jag har inte gjort ett dugg idag, men dagen är inte slut än!

Mia Skrifver sa...

Maria: The sexiest one can do.

Pia: Du hinner.