onsdag 22 april 2015

Adrenalinavflödet

Tämligen trött blir man efter skolbesök. Vilket jag alltså ägnat mig åt idag.

En tvådelad grej. Först pratade jag om mig, skriva, läsa och böcker och sen blev det workshop med två snabba skrivövningar. Ja och på slutet frågor.

Anyway. Sånt. Och adrenalinavflödet efteråt. Alltså den grejen. Jag tror man kan bli kreizi av det. Först är man hundra på gång och efteråt minns man knappt vad man heter. Ungefär så att det skulle vara möjligt att somna stående som en häst. Möjligen alltså med ett ben i luften. Lätt lustig måste man verka utåt sett. Jag satt till exempel med min bussbiljett i handen och undrade var jag hade min bussbiljett och började tömma väskan för att leta. Well. Hittade den ju. I min hand. Men först plockade jag ut lite workshopgrejer. Som tom ketchupflaska.

Inga kommentarer: