lördag 25 april 2015

Medan jag...

Medan jag är tvungen att gå på bio för har liksom biobiljetter och de behöver användas, men då, medan jag kollar på nån actionfilm (för det är vad jag kollar på) så får ni lyssna på Fantastisk podd. Som naturligtvis i vanlig ordning publicerades i torsdags, men tja, jag berättar det idag. Att så gör jag.

Och det är jag, Maria, Mikaela och Jenny som slagit ihop våra hårda finska skallar för att utreda det här med marknadsföring. Inklusive då marknadsföring på slutet av Romanen. Min. Alltså Marlek som dyker upp i höst.

Go lördag på er bara.

4 kommentarer:

Skriviver sa...

Roligt att få höra era tankar om marknadsföring! Det är så mycket sådana saker som jag inte haft den blekaste aning om som nu börjar ta form och liksom utkristallisera sig. Saker man kan göra, saker man måste göra, olika vägar och val. Spännande!

Mia Skrifver sa...

Vad kul att höra! Det var, som det alltid är kul att prata om, men också knepigt, för man hinner ju definitivt inte säga allt.

Anna Hansson sa...

Det måste jag verkligen lyssna på, tycker att marknadsföring är intressant. (Det trodde jag väl aldrig att jag skulle göra...)

Mia Skrifver sa...

Det mest oväntade saker roar en och det är ju bra, för man ska ägna sig åt dem ändå.