torsdag 16 april 2015

Stora och små tankar

Man är så på gång att man som är jag nästan glömmer blogga. Men si. Jag minns. 

Himla fin dag. Har tänkt stora och små tankar om hur det känns att ha ett nytt projekt. Det där med nyhetens behag. Jag har tänkt på röst. Hur jag ska hitta rätt med den. Och blev ivrig att åka till Stockholm vecka 39 för att skriva. Alltså helt otroligt mycket som är så där lite skört så här i början. Skört och nyfiket på samma gång. För till skillnad från Martrilogin så har jag inte fått tag på huvudpersonens röst än. Men det är så himla kul att leta.

Och imorgon hem till Åbo. 

4 kommentarer:

Sofia Fritzson sa...

Hurra för nytt projekt! Det är så spännande att leta sig fram och hitta rätt.

Pia Widlund sa...

Kul med lite nytt på agendan. Det tar ett tag innan man hittar rätt stuk, men det är desto roligare och häftigare när man hittar rätt!

Skriviver sa...

Å vad kul! Det låter så härligt med det nya, att leta efter rätt röst, det låter som en perfekt sak att gå runt och suga på :)

Mia Skrifver sa...

Sofia: mest trevande är det.

Pia: möjligheterna är många.

Skriviver: rätt så perfekt är det nog.