måndag 4 maj 2015

Administrativ insats

Gjorde precis en lista över stuff to do (den här veckan). Min administrativa insats kan vi kalla det.

Det finns veckor och det finns veckor. Alla veckor som åtföljs av att resa bort är mördande. På nåt vis ska man hinna med två veckor på en gång. Sen blir ju Islandsresa jobb också, men som jobb betraktat så är det absolut ett av de mer önskvärda. För jag gillar att samla och det är vad jag ska göra under resan, lägga intryck på hög för att under de närmaste månaderna kunna skriva.

Så ska också hinna planera vad jag samlar under resan. Men det ska väl gå att klämma in i nån skarv. Mellan prisutdelningar och releaseparty som jag ska få gå på dagen innan avfärd. Att lång lista.

Men först. Skriva. 

2 kommentarer:

Pia Widlund sa...

skriva, skriva, igår blev det 2 sidor!! Känns bra!

Mia Skrifver sa...

Bra gjort! Heja!