måndag 22 juni 2015

Den här veckan ju!

Den här veckan va! För på fredag åker jag till Åland och ska hänga på Archipelacon. Jag ska bli starstruck av George R.R. Martin och Johanna Sinisalo. Samt så där i övrigt strutta omkring och känna hur fantasy, skräck och sci fi omringar mig. Himla allting tycker jag om det.

På fredag bandar vi in en live podd på biblioteket. Det är alltså förutom undertecknad, Maria Turtschaninoff, Kristina Hård, Karin Tidbeck och Jenny Wiik, blandad Fantastisk podd alltså. Klockan 16-16.45.

På lördag kan man höra mig läsa högt ur Marlek. Också det på stadsbiblioteket, förutom att höra mig läsa får man också en snutt av Kristina Hårds Kleptomania och Elisabeth Östmans Kungadottern. Klockan 16-17 högläsning alltså.

Den här veckan liksom. Helt otroligt.

3 kommentarer:

Sofia Fritzson sa...

Fantastisk vecka!

Pia Widlund sa...

Passa på att njuta!

Mia Skrifver sa...

Sofia: förväntningarna är helt skruvade.

Pia: självklart.