lördag 11 juli 2015

Ny bil

Vi har bytt bil.

Det har tagit oss sisådär tre år att byta bil.

Snabb är man ju inte när det gäller att bestämma sig alltså. Inte för att vi precis aktivt gjort något förrän ungefär förra veckan. Jag insåg att jag faktiskt aldrig besökt en bilförsäljningsbutik förut. Har bara sett på tv. Såna där amerikanska bilförsäljare. Kan i efterhand konstatera att de amerikanska är, tja, mer amerikanska i sin försäljning. Den vi köpte av var mest lång.

I alla fall. Ny bil. Och det var på tiden.

3 kommentarer:

Pia Widlund sa...

Underbart!!! Bild?

Sofia Fritzson sa...

Säger detsamma, bild? På bilen, inte försäljaren :)

Mia Skrifver sa...

Visst. Men jag har liksom inte tagit någon bild än. Kommer senare. Eller insta. Känner mig som omdet här med bilblogg kanske inte är min grej. Insta däremot. Förr eller senare.