torsdag 27 augusti 2015

Ni skulle se leendet

Done! Med redigeringen. Marlek är redigerad.

Och där reste jag mig upp och placerade bubblet på kylning. Måste ju för fasen leva enligt mina principer: fira allt som kan firas. Ergo, bubbel i kväll.

Härnäst blir det språklig granskning. Men redigeringen over and out.

Dessutom vred jag ihop sista tacket.

Ja ja, vad tufft allt känns. Och oroligt. Vansinnigt. Förstås lättnaden. Kreisi kreisi. Min tredje roman. Trilogin är en trilogi och inte liksom första eller andra delen, utan alla tre delar.

Så. Jag är lite trött i skallen. Lite suddig i konturerna. Och ni skulle se leendet. Brett. Mycket brett.

11 kommentarer:

Kugge sa...

Hurra och grattis! Du är verkligen värd bubblet! Är lätt imponerad över att du fått ihop en trilogi.

Mia Skrifver sa...

Jag också. Lätt imponerad över att jag fått ihop en trilogi. Chockad till och med.

Sofia Fritzson sa...

Grattis! Vilken skön känsla! Förstår om du är vimmelkantig :)

Pia Widlund sa...

Jihoooooooooo, jag fattar känslan!

Nina sa...

Hurra! Bra jobbat!

Jenny Holmström sa...

Grattis! Vad skönt, att ha slutfört så mycket som en hel trilogi! Jättebra jobbat!

Ebba Range sa...

Heja - vad du är braaaaaaa! GRATTIS :) Bubbla på nu!

Eva-Lisa sa...

Stort grattis! :) Självklart ska du fira med bubbel :)

Mia Skrifver sa...

Sofia: Tackar. Och inte blir man mindre vimmelkantig av bubbel...

Pia: Ja, bästa känslan ju!

Nina: Tänx.

Jenny: Det är till och med svårt att tro på det, hel trilogi.

Ebba: Will do, bubbla alltså.

Eva-Lisa: Tack!

Frida sa...

Härligt, vilken grej. Riktigt starkt jobbat.

Mia Skrifver sa...

Ja, pust.