onsdag 16 september 2015

Under tiden

Medan jag än en gång ska kasta mig på en buss för att åka till Helsingfors så kan ni läsa eller än hellre förstås - lyssna - på vad jag säger om skrivkurser för radion under en intervju som gjordes medan jag var på radion och talade om att skriva spännande. 

Vänligen ignorera bilden på mig, den är inte ny, utan framgrävd ur ett arkiv. Det är spännande med sådana bilder, det är svårt att veta vilken version av mig de gräver fram. Nån gång skulle jag allt bra gärna gräva i de där arkiven och kontrollera vad där finns.

6 kommentarer:

Sofia Fritzson sa...

Tycker bilden var finfin :)

Mia Skrifver sa...

Men fel hår, fel frisyr.

Kugge sa...

Kul att höra dig prata! Ska senare idag blogga om det här med pengarna du skrev om i förra inlägget!

Mia Skrifver sa...

Låter spännande, ska bli intressant att läsa det.

Pia Widlund sa...

Alla frisyrer är fina!!

Mia Skrifver sa...

Beror väl på det, om frisyrerna liksom är friserade eller bara katastrof.