tisdag 6 oktober 2015

En mycket bra dag

Och igår fick jag ett sånt där mejl som gör att man liksom knappt vet hur man ska vända sig för så superskoj. Men eftersom det inte är helt hundra än så väntar jag lite med att säga vad det handlar om. I alla fall, bara möjligheten gör mig hur glad som helst.

Detta är alltså en bra dag. En mycket bra dag.

Och ursäkta min kryptiskhet, men alltså så himla kul!

Dessutom. Ännu bättre, senast imorgon ska Marlek i tryck. Allt korrekturande är gjort. Återstår bara att lägga in vinklarna i hörnen för att märka ut hur sidorna beskärs. Som sagt. En bra dag. En mycket bra dag.

3 kommentarer:

Sofia Fritzson sa...

Vad roligt! Fler mycket bra dagar röstar jag för!

Eva-Lisa sa...

Härligt! Även jag röstar för fler bra dagar!

Mia Skrifver sa...

Sofia: Jag också. Vår röst hörs tror jag.

Eva-Lisa: Ju fler röster, dess högre låter det.