torsdag 29 oktober 2015

Hopp hopp och ondska

Well well. Här lovar man skrivövningar, men först, ja först ska ni lyssna på Fantastisk podd där Maria Turtschaninoff, Hannele Mikaela Taivassalo och undertecknad (eller är jag övertecknad med tanke på att liksom blogg inte alltid direkt undertecknas? hmm) talar om Hopp och ondska. För hur mycket tål vi i båda riktningarna?

Och så återkommer vi till skrivövningar imorgon. För nu ska jag än en gång bege mig iväg på resa till Helsingfors. Möte med Fibul (Författare och illustratörer av barn- och ungdomslitteratur) och sen födelsdagsfest med fin-vän.

Dessutom har festlokal för min relasefest klarnat, nu ska jag tänka på datum. Samt få hem mer böcker...

5 kommentarer:

Eva-Lisa sa...

Härligt med stundande release! Det är ju det bästa! :)

Mia Skrifver sa...

Sant. Bara jag lyckas pricka in nån dag som är ledig...

Sofia Fritzson sa...

Trevligt med födelsedagsfest och med release också såklart!

Heléne sa...

Var längesen jag lyssnade på er podd nu. Måste lyssna ikapp :)

Mia Skrifver sa...

Sofia: trevligt var det och trevligt blir det.

Heléne: i så fall hoppas jag på god lyssning!