måndag 26 oktober 2015

Landar i arbetsutsikten

Medan jag landar i den vanliga arbetsutsikten så kan man läsa en rapport om panelen jag deltog i på bokmässan här. Mörkare än mörkt. Jorå. Det sa jag. Vi hann inte tala om sprit, men sex jo. Det var, tror jag, en av de snabbaste halvtimmar i intervjuväg jag varit med om på länge. Kanske också för att just det här med att vara klar med trilogin blev extra påtaglig just där, just då.

Idag ska jag ta mig till posten och skicka en bok.

I övrigt är jag mest ganska matt och trött och glad.

4 kommentarer:

Eva-Lisa sa...

Låter som att du haft en rolig helg :) Mätt och trött är ett bra kvitto på det.

Sofia Fritzson sa...

Bra helg och skönt med vanlig arbetsutsikt igen :)

Kati sa...

Vilken kul artikel och intressant! Det låter som en givande helg. :)

Mia Skrifver sa...

Eva-Lisa: Utkvitterad kan man kalla mig. Ända till nästa stordåd förstås.

Sofia: Ja, det är lite tystare och lugnare här. Inte så mycket bubbel och sånt. Mer liksom rapporter...

Kati: Vad kul att du tyckte den var intressant. Och ja, mycket givande.