söndag 25 oktober 2015

Trappräcket

Igår bestämde sig bloggprogrammet för att jag inte skulle blogga. Så alla bilder och sånt försvann. 

Men hade en fascinerande dag. Först en massa hängande med värdfamiljen. Sen struttade jag iväg till mitt gamla lågstadium för att träffa gamla klasskamrater. Det var ganska mycket som svepte genom huvudet under det besöket. Bara känselminnet av att låta handen löpa längs trappräcket var helt sjukt häftigt. 

Efter det blev det party på förlag och det var kul och en massa snack och sånt.

Nu däremot är jag trött och på väg till Åbo. 

3 kommentarer:

Pia Widlund sa...

Visst är det kul att besöka sin gamla skola, massor av minnen som kommer upp.

Anonym sa...

Trött? Men du fick ju en extra timme, for free!
Hälsar Joanna

Mia Skrifver sa...

Pia: Kul och lite spooky med vissa minnen. Men mest, nu, känns det kul.

Joanna: Jag behöver fler, alltid fler. Minst tre timmar extra skulle jag föreslå. Eller om vi kan hålla på och flytt klockor oftare så att man knappt vet vad klockan är.