måndag 9 november 2015

En recension!

Och på måndag möts man av den första recensionen av Marlek. Under rubriken "Maran en trilogi om mörker och minnen" och dessutom, herregud vad fint ju, liksom hela trilogin i blickfånget.

Samtidigt medan jag läste, för jag läser ju, så tänker jag att, man borde inte. Alltså jag skulle helst låta bli att läsa recensioner. För jag vänder orden så. För det är vad jag gör.

I och för sig, på nåt sätt bra, jag är så otroligt himla förkyld sedan hemkomst från Kulturkarnevalen att min skalle är så fylld med snor att jag nästan inte för rum för något annat i huvudet. Det är nog rätt sinnesstämning för recensionsläsning inser jag. Tänker då samtidigt, att i framtiden ska jag alltid vara förkyld när jag läser recensioner.

Men alltså det är en bra recension. Jag är så jäkla glad över det. För det är tredje delen i trilogin och det visste jag, att nu är det avslutat, och hur man än gör i en tredje del så är den första delen tyngst och de andra inte lika lätt att gå med på. SÅ att få en recension som går med på det jag gjort - tusan så skönt!

5 kommentarer:

Sofia Fritzson sa...

Vad roligt! Grattis!

Pia Widlund sa...

Va härligt, jättegrattis till dig!

Mia Skrifver sa...

Tackar!

Kati sa...

Vad härligt, grattis!! :) I såna lägen måste en bra recension sitta extra fint! :)

Mia Skrifver sa...

Ja verkligen! Tack.