tisdag 24 november 2015

En riktig fintisdag detta




















Trevlig dag. Recension i Vasabladet. Om jag citerar det här:

JAG SKA ERKÄNNA att jag inte är ett
fan av fantasy. Jag föredrar det verkliga
framför det fiktiva. Ändå har jag
svårt att lägga ifrån mig Marlek. Mia
Francks spännande karaktärer och
medryckande berättarteknik gör läsningen
till en njutning.
Det faktum att det verkliga och det
fiktiva blandas friskt gör också att
storyn blir mer spännande.


Att jo. Det känns mycket fint. En riktig fintisdag helt enkelt.

5 kommentarer:

Sofia Fritzson sa...

Vad roligt! Grattis till fin recension :)

emmaaskling sa...

Jättefint! Grattis!

Mia Skrifver sa...

Ja roligt roligt! Tack!

carolastromstedt sa...

Extra härligt att ha lyckats charma en icke-fantasy-gillare! Grattis!

Mia Skrifver sa...

Nå, jag har ju också provat det innan, att icke-fantasy-gillare ska förstå lite grann i alla fall (så där testläsning liksom). Men jo, glad blir man ju!