fredag 13 november 2015

Hur mycket hinner man med på en vecka?

Nästa vecka ska jag hänga i Helsingfors hela veckan. Det blir både arkiv och workshops för min del har jag tänkt. Samt vandra omkring i en viss stadsdel som intresserar mig för att jag placerat händelserna där...

Och så ska det ju vara en massa träff med människor. Välbekanta och halvbekanta. Så fint så fint så fint. Att få sitta och prata med folk.

Kommer att bli hektiskt värre.

Dessutom förstås, det viktigaste, hänga med äldsta dottern som gör sin prao på Helsinki film.

I alla fall, just nu, förbereder jag för allt det. Arkiven, mötena, workshoparna och förstås det värsta: att packa.

3 kommentarer:

Pia Widlund sa...

Packningen är värst... Ha en bra resa!

skrivalasaleva sa...

Man hinner det man hinner ;) Låter som att du har något att se framemot där, hoppas det blir en bra resa.

Mia Skrifver sa...

Pia: ja, vill inte gärna glömma något.

Skrivalasaleva: det hoppas jag också. Hektiskt blir det i alla fall.