onsdag 11 november 2015

I huvudet var det fullt och allting rumlade omkring

Multitasking var det här. Jag funderar på workshops, fester, nycklar och stipendier. Ibland får jag för mig att nu har jag skrivit i stipendieansökan om var man hittar nyckeln till ett hus eller kanske har jag välkomnat stipendiefonden på releasefest?

Mutltitasking kaos liksom. Men nu ska jag samla ihop mig för sen ska jag vandra i väg för att ge en intervju till lokalradion.

Så kan nycklar, fester, workshops, stipendier snurra på skallen medan jag promenerar. Kanske det strukturerar sig själv.

I övrigt ska jag i kväll ta min skrivkurs på författarpresentationer. Vi ska gå och lyssna på Sabina Forsblom och Kaj Koreka-aho som talar om Maskrosgudens barn samt Onda boken. Det ska bli kul.

5 kommentarer:

Eva-Lisa sa...

Onda boken. Vilket bra namn på en bok! :)

minna lindeb sa...

Grattis Mia till din nya bok och till en fin recension i dagens blad!!

Mia Skrifver sa...

Eva-Lisa: Visst är det!

Minna: Tack! Men finns det alltså en rec i ett blad också? Jag har bara sett Yles. Som om det finns i en tidning, vilken? Hjälp...

Kati sa...

Haha, ja det vore väl fint, om det strukturerade upp sig själv medan man gör annat? SÅ praktiskt liksom. :)

Mia Skrifver sa...

Det skulle vara perfekt. Man kunde bara luta sig tillbaka och se på.