tisdag 10 november 2015

Tre timmar är inget

Herrlian tider. Imorrn ska jag ge en intervju och nästa vecka har jag två workshops i slutet av veckan. Att jo. Ledig är man ju inte precis. 

Fast idag har jag suttit tre timmar hos frissan och det är ju ingenting för läste i en tidning att Sofi Oksanen rent av kan hänga femton timmar hos sin.

Medan jag gick från frissan tänkte jag på Projekt KB och visste med ens nåt om slutet och det kändes bra för jag vill ju inte att det ska vara en text utan slut.

Att sånt som dagens skriv- och kurssaldo. Imorrn ska jag ta itu med researrangemangen. 

2 kommentarer:

Anna Hansson sa...

Femton timmar hos frissan? Tre? Jag blir galen av att behöva sitta där i en timme! (Låter gärna bli att färga håret fast det egentligen behövs, bara för att kunna bli klar på en kvart...

Mia Skrifver sa...

Älskar att hänga hos frissan! Skulle inte bry mig om femton timmar men nånsom fixar mitt hår halva dan passar mig fint.