tisdag 16 februari 2016

En björn i vägen

Det mesta faller liksom på plats utan att jag behöver svettas så värst. Alltså klart jag får vissa attacker men ändå, rätt lugnt.

Utom då en sak. Som jag slitit i från mängder av olika håll. Jag har gjort listor och skrivit omkring det men men men, det vill inte riktigt hitta rätt form.

Och det får mig att tänka besvärliga tankar, som att det här kommer inte att fungera, allt blir skit när inte det här fungerar, jag fixar inte det här, varför ser jag ingenting, vad är det för jädrans björn i vägen för utsikten!

Fast idag skiner solen och då tror jag att det ska lösa sig på nåt vis. Jag kanske måste använda det bara, på nåt vis. Flytta på björnskrället som vaknat ur sitt ide och inte vet vad hen håller på med, står i vägen och är jobbig.

Inga kommentarer: