måndag 8 februari 2016

Grattis!

Jamen jag har ju lottat ut mina böcker för att fira bloggens fyra år! Det blev Carola Strömstedt och Marie som väldigt gärna får höra av sig och berätta vart jag ska skicka varsitt exemplar (och man får välja mellan alla tre). Så mejla mig på mia.franck(a)gmail.com så kan jag posta varsitt signerat ex ur Martrilogin.

I övrigt är det väldigt mycket måndag och reseräkningar. Eller egentligen kan man väl konstatera att mest försöker jag hitta rytmen igen. Dessutom, efter väldigt mycket tåg, en trött rygg - så allt ska administreras, resor kräver sina offer kan man säga.

6 kommentarer:

Sofia Fritzson sa...

Jag försöker också hitta rytmen igen.

Mia Skrifver sa...

Jag undrar om nån stulit den...

Pia Widlund sa...

Va, jag har missat en utlottning..rackarns , grattis till dom som vann i alla fall. Ja, ibland har man lite admin att ta reda på, skönt att varva lite.

carolastromstedt sa...

Men OJ! Hurra vad kul! =) Jag mailar dig min adress. Tjohoo hopptrallalalaaa vad jag är glá. Självklart får det bli den tredje delen eftersom jag har de två första.

Marie sa...

Vad roligt :) Mejlar min adress. Har den första, så vill gärna ha uppföljaren "Maraminne".

Mia Skrifver sa...

Pia: Det kanske kommer fler utlottningar...

Carola: Gott, då blir det så!

Marie: Ska bli!