onsdag 17 februari 2016

Lätt förtegen

Funderade just frenetiskt och mångordigt på frasen: H-personen är en sån som... 
Och jag liksom bara lät det flöda och se där se där, det dök upp ett ärr i pannan och vikten av att vara behövd.

Det har varit en lite märklig väg för att lära känna h-personen, eftersom hen är lätt förtegen av sig som person (tystnad är en underdrift, om hen sagt nåt så har det ofta handlat om något helt annat än det jag vill veta). Men nu alltså. Jag vet. Jag har pusslat ihop hen. Någorlunda.

3 kommentarer:

Eva-Lisa sa...

Svårt det där med karaktärer ibland, men oftast träder de fram förr eller senare :)

Katarina P sa...

Bra mening för att komma igång. Ska prova det med min HP med, som är svår att lära känna.. :)

Mia Skrifver sa...

Eva-Lisa: Förr eller senare. Och hellre förr, hellre än för sent.

Katarina: Ja absolut, funkar mycket fint och vad är väl bättre än det.