onsdag 16 mars 2016

Ikväll mot Umeå

Det blir på riktigt när man får incheckningsmejl från flygbolaget.

Så ikväll mot Umeå! Det är ungefär miljoner år sedan jag var där senast och då åkte jag från Vasa och därifrån åkte man till Umeå för att shoppa kläder. Nu har jag alla svarta skjortor jag behöver, tror jag. Eller kan man ha för många svarta skjortor?

Det mesta borde vara inknölat i resväskan och det finns utrymme för att plocka hem nån bok. Risken finns ju att jag liksom plockar hem nån... Överhängande är risken.

Och om man inte kan vara på plats så sänder Västerbottens kuriren live. Var det hittas vet jag inte exakt, men att.

Nu ska jag peta bland persedlarna och hoppas på att det mesta är med.

2 kommentarer:

Katarina Persson sa...

vad roligt, hoppas det blir riktigt intressant. Hur länge ska du vara där?

Mia Skrifver sa...

Till söndag. Jag ska se så mycket littfest jag kan.