torsdag 31 mars 2016

Ruligt ruligt!

Jamen bara roliga grejer ju! Ruligt ruligt. Stipendium för ett år. Och det känns så fantastiskt bra. Att det projekt jag nu håller på med, att någon annan också tror på det. Så folks! Det må vara mulet idag, men jag ser bara ljuset, solen, skinandet (trots att fönstren är så smutsiga att ingen ser mig när jag sitter här och är bländande).

Annars kan man lyssna på Fantastisk podd, där Stockholmarna talar om Stil och ton. Själv är jag rätt nyfiken på att få veta vad de säger om fantastiken som arbetarlitteratur. Mycket nyfiken.

Ja sånt. Nu ska jag luta mig tillbaka och tänka på hur skönt det är när jag får skriva vidare på stipendium. Alldeles otroligt skönt är det.

8 kommentarer:

Kugge sa...

Grattis Mia!!

Eva-Lisa sa...

Stort grattis! :)

Sofia Fritzson sa...

Vad kul! Grattis!

Mia Skrifver sa...

Tackar tackar! Very roligt är det!

Kati sa...

Grattis!

Mia Skrifver sa...

Tack!

skrivalasaleva sa...

Grattis, va kul!

Mia Skrifver sa...

Ja kul! Tack!