torsdag 21 april 2016

Att jamen, fint ju

Åh. Vet ni hur glad jag är över att FÅ göra sånt här. Alltså besöka skolor, högstadier och gymnasier. Attliksom  hälsa på och hänga där en liten stund och samla på mig, ja stuff. Vad jag samlar, nä, det säger jag inte. Men det är en del, det andra är den där känslan av att avbryta något som är okej att trampa in i. För där är de i sina skolor, klassrum, vardag och så dyker jag upp och säger hej och vad jag nu säger och tja, de lyssnar ju och det är alltid det häftigaste hur jag kan prata på och de hör på. Alltså folks, det där med att prata och kanske säga nåt, det är stort. Jag vet inte ens vad det är. Jag vet bara att jag faktiskt gjort nåt och det är ju bara fint.

Så alltså, mår fint. Plus fick ju hänga på öl och eftersnack sen och det är också viktigt. 

Inga kommentarer: