måndag 25 april 2016

Tre meningar

Och visst skulle det vara trevligare om det inte hade snöat... aprilväder är ingen höjdare.

Men jag låtsas inte om det utan jobbar vidare. Eftersom det blivit lite pausfågel från Projekt KB så har jag börjat med att titta på foton. Bara för att komma i stämning. Samt spela rätt musik också förstås.

Det går så där.

Alltså på nåt sätt går det hur bra som helst. Och andra sidan har jag liksom lyckats skriva tre meningar och nu måste jag fundera vidare. Tre alldeles lysande meningar (om jag får säga det själv, och det får jag), men jag hade liksom tänkt mig nåt mer, fler meningar än så. Men nu ska vi inte sura över oskrivna meningar utan glädjas över tre meningar är fler än vad jag skrev förra veckan. Och den här veckan har bara börjat.

4 kommentarer:

Eva Karlsson sa...

Jag fick till två fina meningar. Lyckliga du som fick fler :-)

Mia Skrifver sa...

Jamen se där, himla relativt allting. Så grattis till dina två!

Kati sa...

Tre meningar är inte att förakta. Ibland behöver man lite tid på sig innan det flyter på. Huvudsaken är kanske att man inte tappar kontakten med sin berättelse. (Se där det var också tre meningar ;) )

Mia Skrifver sa...

Ha ha! Jag det var det, tre meningar. Och de skramlade lättare ur ditt tangentbord än ur mitt, är jag övertygad om. Och nej jag föraktar inte meningarna, men tusan vad de satt hårt inne.