tisdag 17 maj 2016

Slänga fötterna på bordet

Dagens stordåd, köpt ny mus från Clas Ohlsson. Den förra som var exakt likadan som den nya dog i Grekland.

I övrigt har jag talat text med adept och det var fint.

Sen har jag tänkt på hur mycket jobb som återstår av min egen. Alltså det tänkte jag också på medan jag talade text med adept att oj så det skulle vara fint om text skrev sig själv på nåt vis utan att jag liksom behövde göra annat än läsa bok eller kolla film under tiden. Dricka ett glas vin. Slänga fötterna på bordet. (Och det är ju för övrigt ett utmärkt uttryck, se hur jag på nåt vis skruvar av fötterna och slänger dem på bordet.)

Å andra sidan tänkte jag att det skulle vara tråkigt också. Så skriver väl själv då. Imorgon alltså, då ska jag ta itu med arbetet. Idag ska jag tänka på att imorgon ska jag ta itu.

Inga kommentarer: