tisdag 7 juni 2016

Färgerna också


De här helt magiska rabatterna överallt. Det får mig att tänka att det skulle vara bra med en egen trädgårdsmästare. Inte för att jag har nån trädgård men om. 

Å så ladugård bland träden. 

Man kan ta konstiga små gångvägar till små märkliga blomstrande oaser. Det blir som massor av egna världar. 

Tja. Sen har vi då också lite nostalgisk sjuttiotalsarkitektur. Där jag sover. 

Well. Jag samlar intryck. De är många och annorlunda än allt annat hag vistats på i skrivkurssammanhang. Det är både att vara på landet och att vara i parken. 

4 kommentarer:

Skriviver sa...

Det verkar vara ett härligt ställe! LYX för dig :)Hoppas det blir en grym vecka.

Susanne Olars sa...

Konstiga små gångvägar är det BÄSTA SOM FINNS! Åh, vad många hörnor du har att kika runt där du är nu! Hinner du verkligen med att skriva också? :-D

Pia Widlund sa...

Naturen kan verkligen bjuda på det mesta. Och man får inspiration och skaparglädje av den!

Mia Skrifver sa...

Skriviver: Lyx och lyx. Alltså platsen visst. Och sällskapet också. Men det är ju jobb. Alltså leder skrivkurs.

Susanne: Nej, skriva hann jag inte alls. Försökte inte ens. Utan koncentrerade mig på att få andra att skriva och själv samla miljoner intryck.

Pia: Mest var det nyfikenhet jag kände, så där att jag gick omkring och undrade, men vart leder den här gången då? (Och egentligen ledde de ju inte riktigt nånstans men jag har ju fantasi...)