torsdag 8 september 2016

Fortsätter med ditt och datt

Fortsätter besöka Pargas och fler nior idag.

Igår när jag klev ut ur högstadiet tänkte jag, det var ju ovanligt otungt. En delorsak var ju för att jag liksom inte kollade ordentligt på klockan och så hade tiden gått och ingen sa ens till att hörru, vi har rast. Det tycker jag är lite kul, på nåt konstigt vis. Att ingen stoppar mig.

Nå. Sen kom jag hem. Satte ner mig. Och insåg att jorå, trött.

Medan jag pysslar med det här kan ni då överväga ifall skrivkurs skulle vara nåt. Vid Västra Nylands folkhögskola håller jag igen ett veckoslut 30.9-2.10 och det finns internat att bo på i Karis. Här hittar man mer info. Det var alldeles otroligt kul sist att vara där, och det blir spännande att se vad jag hittar på den här gången, för det vet jag inte ännu. Och jag är rätt nyfiken på det.

2 kommentarer:

skrivalasaleva sa...

Denna fina känsla att något varit otungt. En tanke om något som blev något annat. Gott när det är så. :)

Mia Skrifver sa...

Jodå, fast på fredag var jag nog tämligen disktrasa.