torsdag 27 oktober 2016

Ovanför enter svävar ett finger

Hur kan en textvärld få mig att känna mig så, jag vet inte, hudlös? Alltså som jag samlat mig för att trycka på send.

Så här såg det ut: Jag lyfte fingret, lät det sväva ovanför enter himla länge, så att jag undrade om jag skulle göra det eller inte. Och sen blev jag väl trött eller så och lät det hända. Lät det hända. Tryckte fingret på enter.

Kanske tvekar jag för att jag vet att saker ännu ska göras. Samtidigt behöver jag just nu att nån annan kastar lite getögon på det här. Eller getögon och getögon. Helt otroligt vanliga blå eller bruna eller gröna eller röda ögon funkar fint också. Att nån tittar och säger om det händer nåt - alls.

Så skickat iväg till läsare. Det har jag.

Nu ska jag lägga mig ner och typ hyperventilera.

3 kommentarer:

carolastromstedt sa...

Vad spännande! :) Det blir en lång väntan. Det är det alltid när man vill veta vad andra tycker om ens text :) Tror det kommer gå så bra så bra.

Skriviver sa...

Hahaha! Låter verkligen jobbigt! Men skönt att det blev gjort :) Nu är du väl värd riktigt gott kaffe/fika/choklad/champagne - eller liknande?
Det tycker i alla fall jag!

Mia Skrifver sa...

Carola: Ja, det blir det. Även om det kom svar imorrn så kommer det att kännas som en evighet. Fast imorrn kommer det inte. Men tja, jag får bara lov att vänta.

Skriviver: Värd allt var jag och det kändes så bra att äntligen få unna sig. När jag vågade trycka på send.