tisdag 24 januari 2017

Imorrn eller senare i alla fall

Jag har sagt det förut, siffror är inte riktigt min grej. Det betyder att allt som har med räknande att göra, skjuter jag upp och låtsas inte om.

Och det har ingen betydelse att det handlar om att beställa nytt skattekort, jag finner det bara trååååkigt.

Det är för sånt här jag borde ha en stab, eller en liten assistent i alla fall. En halvtids, eller nån timme i veckan, nån... obetald.

Precis det ska jag tänka på, att en liten liten assistent och fortsätta skjuta upp räknandet. För det går bra ännu.

2 kommentarer:

Pia Widlund sa...

Bra ide med en egen liten stab, det skulle jag vilja ha, gärna en manlig om man får önska...haha

Mia Skrifver sa...

Önska får man. Hur mycket som helst.
Tyvärr verkar det inte ha nån som helst effekt för min del.