torsdag 13 april 2017

Ganska fokuserad (ha ha)

Den här dagen innehåller besök hos massören. Vet ni hur länge jag velat gå till massören? Himla länge kan jag tala om för er. Det är just nu det enda jag riktigt tänker på. Att nån ska knåda till den där axeln som inte riktigt vill fixa sig själv.

Och så tänker jag på ett manus jag ska läsa klart idag.

Och så har jag precis betalat räkningar (o så skoj).

Och imorgon ska vi åka till Tallinn och hänga lite, la familia liksom. Det ska jag börja tänka på bara jag är klar med massören.

I övrigt, påsk ju. Glad sån hörni.

2 kommentarer:

Kati sa...

Åh, massage! Det har varit min räddning när skrivandet slitit på ryggen. :) Hoppas du känner dig bättre sedan. Fast ibland behövs det värre grejer. Jag fick något slags revbenslåsning för ett år sedan och inget hjälpte. Tills jag gick till en kiropraktor som knäckte till mina armar, och vips så var både den och nack/skuldervärken jag haft i evigheter borta! :)
Glad påsk!!

Mia Skrifver sa...

Vet du, det är precis vad jag funderat på. Att om jag ändå borde också ta mig till en kiropraktor. Att kanske det och massage skulle göra att det äntligen blev bra. För vill ju gärna att det snabbt ska undan, för ja, nack och skuldervärken har jag haft i evigheter. Så tack liksom för tipset/påminnelsen!